tiistai 16. tammikuuta 2007

Hei! Mis mun vessa on

Ansa: Siis mä en ymmärrä näit kaksjalkasii ollenkaan. Nyt ne vei multa veks mun vessan. Siis mihin muualle mä nyt pissin ku ulos. Ajatelkaa, jos vaikka mulla tulee hätä, siis PISSI hätä. Ei ku pitää oottaa, et joku kaksjalkanen vaivautuis ulos mun kuljetettavaks. Mutsi sanoo, et "Tosi hyvä juttu", kun en enää käytä sisäveskii ja mun pitäis niinku olla muka hyvillään, ku mä nyt kertakaikkiaan olen NIIN hyvä! Wof kaikkee ne luuleeki. Tauno, mistä sä aina löydät ne pyyhkeet, joita sä käytät hätävarana? Onks sulla joku oma jemma? Kerro!

Tauno: Pyyhkeitä lojuu täällä mun luukussa, olkkarin lattialla, kun henkilökunta ei viitsi niitä aina korjata heti pois minut kuivattuaan. Olen huomautellu asiasta, mutta kuuroille korville menee... Kahdesti on pitänyt käyttää äärimmäisiä keinoja ja pissiä pyyhkeelle. Aika kiivaasti on lentänyt tästä rätti pesukoneeseen. Niitä pitää vaan kouluttaa ja kouluttaa... Se on tollanen kaksjalkainen niin iso ja tyhmä, että sehän pian pyrkii päättämään kaikesta, jos ei sille heti näytä, että kuka on kuka. Koita vaan jaksaa niiden kanssa.
- Tyhmää kun ei nähty tänään :(

Ei kommentteja: